d'Harmonie Sint-amands

als muzikant

Je speelt al enige tijd een instrument en je wenst aan te sluiten bij één van onze toonaangevende orkesten: d'Harmonie Sint-Amands en de Cecillia's  Mona Band.

Neem met ons contact op!

Ben jij een beginnend muzikant?

Dan vind je vast en zeker je plaats in ons instaporkest.

als medewerker

Wij zijn een socio-culturele vereniging waar naast de muziek, vriendschap en respect voor elkaar centraal staan. Naast concerten organiseren, werken wij tal van andere, leuke activiteiten uit. Voel je de kriebels en wens je ons als actief medewerker te ondersteunen? Sluit je dan aan bij ons.

Bij onze werkgroepen evenementen, jeugdwerking en logistiek kom je vast en zeker aan je trekken.

This image for Image Layouts addon

als steunend lid of cultuurpartner

Je wenst je als steunend lid of cultuurpartner aan te sluiten en ons financieel te steunen? Ook dat waarderen wij bijzonder want zo kunnen wij onze vereniging verder uitbouwen.
BESCHERMCOMITE
-         Er wordt mogelijkheid  geboden om toe te treden tot  het “ BESCHERMCCOMITE” van d’Harmonie.  Hiervoor bedraagt de jaar prijs 50,00 euro . Je naam wordt dan, desgewenst,  steeds vermeld in onze programmabladen
SPONSORS
-         Er wordt ook een oproep gedaan naar mogelijke sponsors, hiervoor kan je vanaf 150,00 euro  steeds je logo zien verschijnen bij onze activiteiten.

Ons contacteren

Verenigingen

Bewaar
Alles accepteren
Alles weigeren
Analyses
Tools die worden gebruikt om de gegevens te analyseren om de effectiviteit van een website te meten en om te begrijpen hoe deze werkt.
Functioneel
Tools die worden gebruikt om u meer functies te bieden bij het navigeren op de website, waaronder sociaal delen.
Joomla! Engagebox
Marketing
Reeks technieken die de commerciële strategie en in het bijzonder de marktstudie als doel hebben.
Quantcast