d'Harmonie Sint-amands

logo harmonie sint amands150   Bestelling tickets voorjaarsconcert "Pictures" van  d'Harmonie Sint-Amands

Zaterdag 13 april 2024 - 20u |  GC De Nestel Buisstraat 19 C, 2890 Puurs

Inkom: € 16 | -12j gratis

Invalid Input

Gelieve het bedrag  te betalen via overschrijving naar rekeningnr.: BE46 9734 0082 3636  van d'Harmonie Sint-Amands met vermelding "Pictures" Music Concert -13/04 /24+ je naam. Je inschrijving is definitie wanneer het bedrag op de rekening staat.
Vragen: 0475 45 25 31
Invalid Input

Ons contacteren

Verenigingen

Bewaar
Alles accepteren
Alles weigeren
Analyses
Tools die worden gebruikt om de gegevens te analyseren om de effectiviteit van een website te meten en om te begrijpen hoe deze werkt.
Functioneel
Tools die worden gebruikt om u meer functies te bieden bij het navigeren op de website, waaronder sociaal delen.
Joomla! Engagebox
Marketing
Reeks technieken die de commerciële strategie en in het bijzonder de marktstudie als doel hebben.
Quantcast